1a delen i Sälens topp 3 fobier

trumvirvel,

dun

dun
                               Äcklig skabbig potatissallad, och dylikt


Jag menar, hur äckligt är inte: Potatissallad, cremefraiche, gräddfil, turkisk yoghurt, dipps till chips osv. Precis, sjukt äckligt!!

Klarar inte av att sitta jämnte skiten om jag ska käka. Om jag mot förmdan skulle plocka fram en skål, eller tvingas ta i äcklet av ett eller annat skäl måste jag förvrida ansiktet i en grimas som visar hur äckligt det är. Annars skulle jag kaskadspy ungefär såhär. (kollo-chris är minst rolig i klippet)
 



Går alltid förklara livet med family guy klipp, kommer ett senare om Jonas även.

There you go mina topp 3 fobier ligger ute i bloggen, känner mig så naken plötsligt bla bla, nåt djupt ordspråk av oscar wilde bla bla

//Sälen

Kommentarer
Postat av: Sälen

hahaha, family guy...

2008-07-29 @ 10:44:41
Postat av: Jonas

hahaha, kommentar.

2008-07-29 @ 17:44:34
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0