Musiktips or The inlägg without ironiska undertoner

Det var ett tag sen ni fick ett inlägg utan ironiska undertoner.

Är det bara jag eller brukar inte de flesta försök med cover-skivor gå åt helvete? Det är i alla fall bilden jag har fått av cover-skivor. Narcissistiska jävla artister som vill visa sin storhet.

Men... Så snubblade jag över Timo Räisänens nya skiva And Then There Was Timo. Den har gått varm i Ipoden senaste veckorna.

hittade inget bättre klipp, men här har ni i alla fall Timos version av Whitney Houstons gamla ballad Didn't We Almost Have It All:



/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Dina mina tiltar sönder mig Jonas! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2008-12-04 @ 03:24:08
Postat av: Raskolnikov

Skivan är stundtals fullkomligt magisk och absolut bäst är AC/DC-covern

2008-12-04 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0