Söndagen

Om ni undrar var Jonas är idag så är han på provspelning i fotboll hos.. jag fick ju inte säga vilket lag men jag gör en rebus:

___slagare -slagare+ Sälens första bokstav+___&lagom -&lagom

hmm, vad kan det månne vara? VI hoppas han lyckas bra

Annars gjorde en legend comeback till sandlådan idag, men inte fan fick jag se det. Ne innebandy var det som gällde. Det var tråkigt, lika tråkigt som resultatet i matchen. Usch
Inser precis nu att man kan tro jag menar innebandyresultatet vilket är okorrekt, menar givetvis fotbollen

Sen hade jag lite mer tråkigt och spelade betapet, men där blev det också pisk så nu ligger jag utslagen i soffan och tänker, såhär tänker jag:

Jag hatar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv? kommentera!

fan vad jag hatar lasse w... Och usch vad jag hatar att skriva såna här blogginlägg. Är jag så jävla dålig? bättre än inget?


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Hovslätt, svaret är Hovslätt! YESYESYES!!! vad vinner jag?

2008-12-14 @ 20:13:03
URL: http://hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Raskolnikov

Det blir svårt för mig att visa att jag fixade rebusen med tanke på att jag inte vill ta hädelsen i min mun men jag ger er en rebus tillbaka.



"Ett samlingsnamn på kungen, drottningen och alla vidriga kungabarn" + S + "Nivån på er rebus"



Tomteverkstan är sjukt rolig att läsa



2008-12-14 @ 21:02:43
URL: http://raskolnikov.bloggagratis.se/
Postat av: Sälen

Jag kan jag kan, Hovslätt! vänta nu

2008-12-14 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0