Snö öppnar upp så många dörrar

Fyfan asså, var och kollade hockey igår. Sista matchen i år för Hv i champions league. Det utlovades seger och att killarna skulle göra allt för att avsluta snyggt sades det.


Pinsammare laginsats av mitt kära hv har jag aldrig varit med om. Petrasek inne på 5 bakåt, Louma lika usel som han alltid är numera, Bengtsberg i målet håller absolut inte ngn som helst elitserieklass.
Det enda glädjande var pausmusiken, under själva matchen satt jag och grät:


Vandrade sedan hemmåt, visst ser det inbjudande ut att lämna gatlampan behind?


Avslutade en pissig dag med att pissa mitt namn i snön

Ganska stiligt om jag får säga själv

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

pissar du vitt?

2008-12-04 @ 19:32:35
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Mattias W

USCH

2008-12-04 @ 21:47:49
Postat av: linnea

låter som en rolig dag! haha

2008-12-06 @ 23:50:03
URL: http://liaicentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0