Sälerier i den sena timmen

Två tomtar är uppe den här tiden. Jonas och Sälen alltså.

Jag bestämde idag att lite rutin ska införas i mitt liv, jag ska därmed sätta alarmklockan på 10,30. Det största skälet är att då får jag cirkus 6 timmar av egen säl-tid istället för dem nu två mycket korta timmar jag har innan säl-tiden är up.

Nu när ni vet det, skälet till att två tomtar är uppe såhär sent är givetvis den nya serien prison break. Vi har försökt sälja in denna eminenta serie hos våra kompisar ett tag men har inte lyckats.
Så nu tipsar jag er, och kom ihåg var ni läste det först!, Prison Break är en jättebra serie.

Kapat inlägg - Jag har sett bättre serier men om man väl börjat titta på en serie så är det svårt att sluta. Det är t ex därför jag är på säsong 8 av Smallville. Jag har lyckligtvis lyckats avvänja mig The Hills och Andra Avenyn. Eller?

PS. Wentworth Miller kan möjligtvis läggas till min "om jag var tvungen att ligga med en kille för att rädda livet på en familjemedlems-lista". Han och Lucas Scott. För ni vet väl att Lucas Scott finns på riktigt?

/ Jonas

Och därför är Jonas den största tomten av dem alla.

Raskolkinov hade ett bra(roligt? vet inte) klipp nästlängst upp, om killen som flippar.
Det var skoj

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0