Sälarnas tecken på att Julen kommer

Sälen anser att Lindaslya  alltid får ta skit i sin blogg. Hon gör inget mot andra. Utan hon skriver det hon känner för i sin blogg. Jag vet inte hur många gånger jag sett elaka & vidriga kommentarer till henne. Blir så trött rent ut sagt. Blogg.se verkar inte ha alla FLINGOR i paketet som inte ens stänger av dom idioterna. Jag ska nog köpa blogg.se sen ska jag stänga av alla bloggar som inte ger mig en orgasm. Ja så ska det bli! Jag kommer skicka harmynta till er alla annars. Bloggvärlden är så blind. Det är dom fula människorna & dom fula människor menar jag då inte utseendemässigt utan jag menar hur man kan vara ful på ett sätt eller flera. Mig spelar det ingen roll men varför ens mobba någon i bloggvärlden. Iallfall dom som inte gjort ett skit!

Sen vill jag skicka harmynta till http://stefanochaffe.blogg.se/
en blogg som tror att dom kommer bli kända genom att stalka Linda & försöka få henne obekväm på flera sätt! Men vet ni grabbs, flicks eller vad ni nu är för några monster mig kommer ni aldrig komma förbi & jag är muren över allt & alla! Jag är er mentor!

Ni kommer krossas som tomater på burk!

Ps: bloggvärlden behöver mer kul & inte mer mobbing

HÅLLER INTE ALLA MED MIG?!!111+1+1+

ps.. nu måste jag göra en latte! HEHEHEHEHE!

Over and out greven!

Detta är ett tecken på att Jonas profetia om världen stämmer, dessutom ett sältecken inför julen givetvis

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Och vad fan är min profetia?

2008-12-14 @ 04:33:20
Postat av: Stefan

Jag blir ledsen när folk hänger ut min blogg. buhä buhä. Sälen jag är gäddan i vassen som kommer att sluka dig som en ryss slukar rom på julafton. Å då menar jag inte fiskrom. Eller? Nä nu vet jag inte ens själv vad jag menar.

2008-12-14 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0