Julklappar och sådant

Nu kanske ni tror att julafton är en stressig dag.
Så inte för Sälen, han kan blogga han.. Samt spela tv-spel.. En traditionell Jul för pälsbeklädda djur

Julklappar har inhandlats och prövats ut runtom i Sverige, såhär såg det ut när Jonas prövade löparskor:

Det löptestades

"Njaa, dem hära kändes sådär. Men fan vad svettig om magen jag blev" Jonas-citat


3 par skor testades, och då slog Jonas fast "Ne dem första var bäst"

Sen köpte Mamma Marie skorna som lilla Jonas hade valt. Jonas sa senare:
"Så dyra skor ville hon inte köpa till mig, hehe"

Mamma marie

F.ö. anser jag att ferdinand är tråkigast av alla "sagor" i Musses och Benjamins julprogram. Knarkande pacifist är vad han är Ferdinando.

Min bästa julklapp jag fick var Fable 2 till 360. Beroende på udda eller jämnt antal besökare ska min karaktär bli ond respektive god. Udda antal blir han ond kör vi på

// Sälen som hade på sig full tomtemundering, går säkert att läsa om här innan klockan slår 12?

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Jag skulle kunna köpa hur dyra skor som helst till min lilla tomtenisse

2008-12-24 @ 18:39:43
Postat av: Sälen

tomtemor..

2008-12-24 @ 19:58:29
Postat av: Camme

Nu går det att läsa.

2008-12-24 @ 20:30:26
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Jonas

Då ångrar jag djupt den dagen jag visade min mor bloggen... Till och med på internet måste man skämmas.

2008-12-24 @ 22:55:38
URL: http://[email protected]
Postat av: mamma

nu har du satt din sista potatis lilla hjärtat

2008-12-26 @ 21:20:33
Postat av: Jonas

Snart dags att blocka ditt IP?

2008-12-27 @ 03:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0