Uppdatering!!

Sitter och degar i väntan på att äntligen få mig själv en buddy i högskolans anda att "alla elever får vara med och leka". Dvs dem som egentligen ska mobbas ska känna tillhörighet och skolanda. Fast jag vill ju inte bli mobbad iofs så det här är en jävligt bra idé!

Fick f.ö. tillbaka mobilen idag. Vandrade tillbaka efter lunchning när jag såg Campbell sitta och snacka med nån på hans cellphone. Campbell är f.ö. australiensaren som hade hand om min mobil på Rosenlundsbadet.
Blev påtvingad telefonen och helt plötsligt snackade jag med hans mamma om vem fan jag var och hur jag hade det. Det var ltie surrealistiskt (våran kursföreläsare uppmuntrar användande av juridisk svenka, dvs svenska för högutbildade, dvs såna som mig och Jonas, eller.. glöm Jonas. Marknads-nått liksom. tomte) men australiensare är alltid trevliga.

Anyways var telefonen paj så in i helvete, men simkortet hade klarat sig. hihi, simkortet... Lånade ny mobl (jaja) och nu jävlar kan alla nå mig på mobben där jag svarar immediately som brukligt är.

Vad är skillnaden på borde och torde? torde är när nåt är högst troligt att ske och borde är när  sannolikheten för händandet är lite mindre? Fan vad dålig jag är

Cammomill och jag diskuterade om hur o-ofta man uppskattar att vara helt snorfri i näsan, eller hur mkt man borde uppskatta när man inte har ont i huvudet osv. Så dagens uppmaning till er friska läsare är: njut av friskheten för snart jävlar ligger ni i sängen med någon slags skavank och ooar er!

Ja jag är förkyld och ont i huvet. Ikväll är det Kåren som gäller woohoo!

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0