Utkast: Min dag ...

Min dag ser ut såhär idag, till skillnad mot Jonas som befinner sig i växsjö med Chris Griffin har jag inte gjort ett skit.

Jag lyckades efter många om och men och en del ommen att klura ut när fan jag ska på lektion i veckan. Tiss, Onss och, Free visste jag innan. Nu vet jag även hur schemat ser ut, härligt. Nu vet ni liksom.

Just det, min insparksgrupp lyckades bli årets grupp. Rocky rules (så hette gruppen) för vi fick även årets nolla, andra grupper likt brokeback mountain var genomusla rakt igenom.
Amanda heter hon som blev årets nolla iallafall, skulle knappt kunna peka ut tjejen i en folkmassa men men. 2 av våra faddrar var nominerade till årets faddrar även. Storslam eller vadå liksom? AJ AJ AJ regerar. AJ har bara billiga brudar!  wohooo

Idag ser f.ö. min kost ut som följer:

frukost: kebab i bröd från shalom

middag: cam-ben från ica maxi

kvällsmat: nån skum rätt från soya

Aja, hoppas Jonas lyckas med tentorna nere i växjö så han inte hamnar i total depression efter mkt trolig petning som förstemålvakt i a-laget. Pusen som sista utpost, herregud...

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Pusen

sista utpost är negativt! fy 17 sebastian

2008-08-25 @ 17:55:36
Postat av: BB-Viggan

går ju heta rykten om eventuella mutskandaler (i klass med serie a häromåret) vad gäller faddergrupps utnämningen.. skulle de inte finna bevis för detta måste ju den inofficiella förklaringen vara medlidande för de stackars aj-eleverna som under 5(!!!) år ska lusläsa "Sveriges Rikes Lag"

2008-08-27 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0