The Blues

Det kan inte ha undgått någon att Manchesters enda lag i Premier League Manchester City köptes upp av snubbe från Thailand. Tydligen har han varit premiärminister, tydligen har han fifflat och fuskat, tydligen har han avrättat en del folk ganska "osnyggt"...



MEN... Tydligen skulle den här snubben ha en helvetes massa pengar. Så Jonas tänkte att "vem fan bryr sig om vad han har sysslat med innan, här ska det handlas spelare och långsamt göra City till ett lag att räkna med".

Nu verkar det inte som om Thai-Thaksin har några pengar och dem han har är frysta i väntan på rättegång om diverse småbrott som han är anklagad för.

Senaste ryktet: Corluka på väg bort för 7 miljoner. Jag orkar inte mer. Jag vill pissa på Thaksin Shinawatra och trampa sönder hans påstådda "fotbollsintresse". Blanda dig inte i din gamla thai-hora!



Kom igen nu, håna mig för att jag håller på City! Jag är van. Jag kan ta det. Jag vill ha det. Ge mig!

CTID

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: HAHA

snart får dem möta lee eeds, kanske också doncaster. nananana nana.

2008-08-06 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0