Sjuk

Immunförsvaret var väl inte på topp i slutet av förra veckan så att vara ute och gå på söndanatten och träna på tisdagen är väl inte dem mest genomtänkta besluten jag nånsin gjort. Nu ligger jag här med trolig halsfluss och förstorande mandlar eller vad det heter och bara mår för jäkligt.

Tänk host istället för spya..


Till råga på allt har jag seminarium imon. Seminarium går ut på att sitta och diskutera med en grupp om olika problem som har anknytning till det man läst i skolan veckorna innan. Mao en recap av veckans lektioner fast i problemform. Man ska ha läst i sina böcker man köpt, eller lära sig ett och annat i anteckningarna man tagit på lektionerna, eller helt enkelt lyckats hålla sig vaken under nämnda lektioner.
 
Då tyvärr inget av ovanstående(nåja, 2 första iallafall) (iallafall inte i stycket direkt ovanstående) stämmer in på mig så ska jag nog sitta och iaktta under stora delar av seminariumet.
Klockan 8-10 dessutom!!
Jag har iallafall några timmar på mig att läsa på JIBS-net om uppgifterna och lite olika andra hjälpmedel som finns där så helt jävla fucking bad kan det la inte gå.

Mkt att fundera på nu asså. Men som med alla problem så är det många faktorer att väga in, även om det oftast är en speciell faktor som spelar in mer än dem andra..

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0