För fan lägg av nu

Här ligger man och hostar och mår allmänt pyton när mamma meddelar:

-Marie kommer förbi sen ikväll. Jag gör en fiskgryta.
Mammas tankar: För fan var normal för en gångs skull.
-Jahaa, är det ett gammalt recept eller ska du göra något nytt?
Sälens tankar=mums fiskgryta, det gillar sälar. Men fan om det är nytt recept, är fan aldrig gott..
-Det är ett gammalt recept som vi ätit några gånger
Mammas tankar: Haha nu ska jag lura den jäveln
-Vad gott
Sälens tankar: mums fiskgryta

Sälen ligger och hostar i soffan några timmar och kollar national treasure 2..

Vid matbordet:

-Vad är det här för hopkok??
Sälens tankar: Vafan det är ju nytt recept!?
-För hopkok? Det är lite fisk, och lite..
Mammas tankar: Hahahaha
-Jaha, det var inte gott.
Sälens tankar: Jaha, det var inte gott
-Ta lite bröd också
Mammas tankar: ät nu och håll käft
(Sälen berättar allmänt om hur skolan varit)
-Kan man frysa ner soppan? Så kan du ju bjuda din kompisar på detta imon?
Mammas tankar: Nu ska vi retas lite också
-Vem av mina kompisar skulle gilla det här?
Sälens tankar: None!
-Jonas
Mammas tankar: Den övergödda fan
-Jo men..
Sälens tankar: Den övergödda fan

Fy vad tråkigt att läsa om Juridik. Men viktig dag imon så lets focuse

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Haha, kan se det framför mig.

2008-08-28 @ 23:09:09
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0